شرکت بازسازی و نوسازی در مناطق 2 و 5 تهران

شرکت بازسازی و نوسازی در مناطق 2 و 5 تهران


4.7/5 - (4 امتیاز)

بازسازی خانه

شاید تا به حال به این فکر افتاده باشید که دیگر ساختمان شما قدیمی شده است و باید به فکر تعویض آن باشید اما هزینه های خرید یک منزل نو احتمالا شما را از این تصمیم منصرف کرده است. بهترین عمل جایگزین برای اصلاح و بهبود یک واحد مسکونی یا اداری، عملیات بازسازی ساختمان است که با این روش در نهایت میتوان در زمان کمتر و با هزینه بسیار پایین تر تغییرات مورد نظر را به انجام رسانید.

مشاهده اطلاعات کامل تماس با شرکت ابنیه سازان آدینه

تاثیرات بازسازی

  • ایجاد تنوع در محیط زندگی افراد
  • افزایش استحکام و پایداری ساختمان در برابر حوادث طبیعی و غیر طبیعی مانند سیل، زلزله و …
  • تغییر کاربری فضاهای ساختمان و تغییر دکوراسیون داخلی آنها
  • افزایش جمعیت در خانواده و در نتیجه نیاز به فضای بیشتر و استفاده بهینه تر از فضای خانه

شرکت بازسازی ساختمان ابنیه سازان آدینه

مهمترین خدماتی که ابنیه سازان آدینه در سیاست کاری خود قرار میدهد: مشاوره، بازدید از محل پروژه و ارائه پیشنهاد مناسب، طراحی خلاقانه با استفاده از نرم افزارهای تخصصی جهت ترسیم نقشه ها بر اساس کاربری فضا، برآورد هزینه براساس طرح ارائه شده، تولید و اجرای پروژه با استفاده از متریال مرغوب، معتبر و استاندارد میباشد.

برای استعلام تعرفه بازسازی خانه و مشاوره و بازدید رایگان تماس بگیرید

09125282353

021-44033056

021-44034351

021-44033799

021-44022408

بازسازی آشپزخانه

بازسازی آشپزخانه شامل تعویض کابینت، کاشی های دیوارها، در صورت نیاز تعویض قیرگونی و قراردهی شیرها و لوله های جدید میباشد. مهمترین و خیره کننده ترین عنصر آشپزخانه، کابینت است. از این رو در انتخاب طرح و رنگ آن بهتر است کمی دست و دلبازتر هزینه کنیم. درواقع هزینه ای که صرف کابینت میشود (در صورتی که به درستی انجام شود)، هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است. یکی از فاکتورهای انتخاب دکوراسیون آشپزخانه و کابینت ها فضای آشپزخانه است. از این رو بایستی اهمیت ویژه ای برای طراحی کابینت آشپزخانه خود قائل شویم. آشپز خانه ها بر اساس فضا به چند دسته تقسیم می شوند:

آشپزخانه خطی یا ساده: سینک و گاز و یخچال در یک سمت قرار میگیرد و مثلث کار تشکیل نمیشود؛ برای خانه های کوچک استفاده میشود که فضای محدودی دارند.

آشپزخانه با دو ردیف کابینت: حسن این مدل در تعداد زیاد کابینت ها است وعیب آن فاصله بین دو ردیف کابینت میباشد.

آشپزخانه L شکل: این مدل فضای چندانی احتیاج ندارد زیرا در گوشه خانه قرار میگیرد و عیب آن نزدیکی سینک و گاز و یخچال است.

آشپزخانه U شکل: فضای پیشخوان زیادی دارد که میتواند به عنوان میز غذاخوری استفاده شود و اشکال آن این است که محل رفت ‌و آمد به آشپزخانه از یک طرف محدود است.

آشپزخانه با کابینت جزیره: این مدل ترکیبی از مدل U و L است که گاز یا سینک (یا هر دو) در وسط آشپزخانه بطور ثابت قرار میگیرد.

بازسازی سقف خانه

به طور کلی سقف در طراحی داخلی شامل سقف‌های اکسپوز (نمایان)، کافرد (مشبک)، دام (گنبدی)، برل (بشکه‌ای)، کثدرال (کلیسایی)، بیم (تیرچه‌ای)، گرین (تاقچه‌ای) و ساده می‌باشد.

در اکثر خانه‌های مسکونی در ایران از سقف ساده با کناف‌کاری برای ایجاد نورهای هالوژنی و مخفی استفاده می‌گردد. بازسازی این سقف‌ها بسیار ساده است و در زمان کم انجام می پذیرد. سیم‌کشی داخل کناف‌ها و دقت در گچ‌بری یکی از مهمترین مراحل این قسمت از بازسازی می‌باشد. شرکت ساختمانی ابنیه سازان آدینه با بکارگیری از نیرو‌های با تجربه و متخصص این کار را برای شما با تضمین انجام می‌دهد.

بازسازی خانه از صفر تا صد با شرکت ساختمانی ابنیه سازان آدینه

نوسازی آپارتمان فرسوده

در حالتی با توجه به بررسی‌های لازم، عمر مفید ساختمان تمام شده باشد و زندگی در آپارتمان یا خانه با مشکلاتی قبیل ترکیدن لوله‌ها، از بین رفتن سیم‌کشی‌های برق، از بین رفتن نما و… روبرو شود، ساختمان نیاز به نوسازی دارد. زندگی در این ساختمان‌ها آسایش ساکنین را از بین میبرد و هزینه‌‌های سنگین اقتصادی گریبان گیر ساکنان خواهد شد. در صورتی که کارشناس رسمی خانه شما را بازدید کند و فرسوده بودن ساختمان را تایید کند، می‌توانید اقدام به نوسازی کنید.

بازسازی ساختمان های قدیمی

در بازسازی ساختمان های قدیمی، بیشترین توجه متخصصین در قدم اول توجه به استحکام اسکلت سازه می‌باشد و در صورت نیاز باید کارهای مقاوم سازی آن صورت گیرد. سپس تخریب‌های مورد نظر برای تغییر پلان، بررسی لوله‌ها و سیم کشی‌ها و… صورت می‌گیرد. در مرحله‌ بعدی لوله‌کشی‌های ساختمان به دقت بررسی شده و در صورت نیاز بخش قابل توجهی از آن تعویض می‌گردد.
در صورت تغییر سایز پنجره‌ها، باید تخریب‌های مخصوص صورت گیرد و قاب پنجره‌ها را در نمای ساختمان ایجاد کرد.
تغییر نمای ساختمان نیز یکی از مراحل اصلی در بازسازی ساختمان‌های قدیمی می‌باشد. وجود نیروی متخصص در تمام این مراحل، موحب کم شدن دغدغه مالکین و همسایگان از اتمام به موقع و ایمن کار می‌گردد.سبک ساخت خانه: معمولا سبک این خانه با خانه های امروزی متفاوت بوده و بهتر است تا در بازسازی، حفظ شود.

متخصص بازسازی ساختمان

تعدادی از افراد گمان میکنند بازسازی منزل کاری پیش‌پا افتاده است و می‌توانند با بکارگیری اکیپ‌های کاری مختلف این کار را به راحتی انجام دهند، در صورتی که کاملا در اشتباه هستند. متخصصین بازسازی از گروه‌های کاری با تجربه و مطمئن استفاده می‌کنند. به طور مثال اگر کاشی کار در سرویس‌های شما از چسب اشتباه استفاده کند و یا کاشی‌ها را منظم و تراز شده بر روی دیوار قرار ندهد، جلوه پایانی کار بسیار نزول میکند و ممکن است بعد از مدتی کاشی‌ها سقوط کنند. در صورتی که نظارت لازم در مراحل قیرگونی صورت نگیرد، اگر بعد از مدتی ممکن است آب به پایین راه پیدا کند و مجددا باید تمام کاشی‌ها تخریب شوند و کارفرما هزینه گزافی را باید پرداخت کند.

متخصصین بازسازی شرکت ساختمانی ابنیه سازان آدینه از تمام چالش‌های کار آگاهند و با حداقل هزینه و با بیشترین اطمینان، پروژه را به اتمام می‌رسانند.

بازسازی خانه در غرب تهران با ابنیه سازان آدینه

بازسازی خانه در تهران

با توجه به افزایش بی سابقه قیمت مسکن در چند سال اخیر، بازسازی منزل بهترین گزینه برای افرادیست که توانایی مالی تغییر منزل خود را ندارند. بازسازی منزل در تهران بیشتر در مناطق شمالی شهر صورت می‌گیرد و شرکت ساختمانی ابنیه سازان آدینه با به روز کردن لیست قیمت بازسازی خود در فصول مختلف سال‌، نمایی روشن از هزینه‌ها و عقد قرارداد به کسانی که قصد بازسازی منزل خود را دارند، ارائه می‌دهد.

بازسازی داخلی ساختمان

این قسمت به در خواست مالکین می‌تواند شامل نوسازی مشاعات اعم از راه پله‌، پارکینگ، آسانسور، نقاشی و کاشی کاری‌های داخلی گردد تا تغییر پلان واحد‌ها، نوسازی تاسیسات مکانیکی و الکتریکی، تغییر کابینت‌ها، نقاشی، اجرای گرمایش از کف، کاشی کاری و قیرگونی سرویس‌ها، نصب سرامیک و پارکت و … .

تفاوت نوسازی و بازسازی چیست؟

به دوباره سازی و عملیات تخریب به منظور ساخت بافت و ساختمان جدید بر روی بافت قدیمی بازسازی می گویند. رفع خرابی های ایجاد شده  با توجه بر سه عنصر مرکزیت و نهاد و شالوده و از بین بردن فضای شهری قدیمی و تبدیل آن به فضای شهری معاصر از جمله فعالیت های تیم های بازسازی می باشد. از دیگر تعاریف و مزیت های بازسازی ساختمان آن است که با تخریب نیمی یا بخشی از بنا، دوباره بنایی با حفظ اصالت و ظاهری جدید ساخته می شود.

عملیات نوسازی ساختمان با برنامه ریزی از پیش تعیین شده می باشد و تمرکز آن بیشتر بر احیای ساختمان و افزایش طول عمر آن است. فعالیت های دائمی در نوسازی مورد توجه است زیرا موجب تغییر بنای قدیمی به بنایی معاصر می گردد. به عبارتی دیگر نوسازی شهری بخشی از معاصر سازی بوده که جدا از بخش بهسازی به تبادل خلاقیت بین حال و گذشته می انجامد.

لیست سوابق کاری شرکت ابنیه سازان آدینه

اهمیت بازسازی ساختمان

  • افزایش ارزش ساختمان
  • به روز شدن طراحی داخلی و خارجی ساختمان
  • نسبت به عملیات مختلف ساختمانی دیگر به صرفه‌تر است.
  • تغییر کاربری ساختمان. مثلا تبدیل واحد و یا ساختمان مسکونی به تجاری و بالعکس
  • بکارگیری از سبک‌های مختلف دکوراسیون داخلی و بهره‌گیری از فضای سبز
  • ذخیره انرژی بیشتر و جلوگیری از هدر رفتن انرژی
  • بالا رفتن شادابی ساکنین و احساس امنیت بیشتر
  • هوشمندسازی منزل در جهت ایمنی و مدرن شدن
  • بهبود راندمان کاری در فضاهای اداری
  • راحتی استفاده از تجهیزات نصب شده در ساختمان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *