بازسازی مسکونی، اداری و تجاری در شمال تهران

بازسازی مسکونی، اداری و تجاری در شمال تهران


امتیاز شما به این مطلب؟

بازسازی خانه در شمال تهران شامل مراحلی است. در صورتی که برای بازسازی منزل خود با مشاوران ما تماس بگیرید شما را در ابتدا از کم و کیف اجرای پروژه مطلع خواهند کرد. کارشناس ما با بررسی و ارزیابی شرایط ملک و میزان بودجه ای که برای بازسازی خانه در شمال تهران در نظر گرفته اید شما بطور دقیق را راهنمایی میکند.

مراحل بازسازی ملک در شمال تهران

بازسازی خانه در شمال پایتخت باید با در نظر گرفتن همه جوانب برنامه ریزی شود. برنامه ریزی زمانی در بازسازی ساختمان از اهمیت زیادی برخوردار است. شما معمولا ترجیح می دهید که بازسازی منزل در سریع ترین زمان ممکن انجام شود، به این دلیل که ممکن است برای انجام عملیات اجرایی ساکنان باید ملک را تخلیه کنند. در این شرایط دردسر جا به جایی شما را وادار می کند که بازسازی ملک را سریع تر به پایان برسانید. برای رسیدن به خواسته تان باید به سراغ گروه طراحی و بازسازی حرفه ای بروید. یک تیم قوی حرکت کردن بر اساس زمانبندی پروژه را در اولویت قرار می دهد و تلاش می کند با انجام عملیات دقیق پروژه را در موعد مقرر به اتمام برساند.

مشکلات بازسازی خانه در شمال پایتخت

از مهمترین مشکلات بازسازی خانه در شمال طهران میتوان به حمل و نقل مصالح و انتقال نخاله های ساختمانی اشاره کرد. در شمال شهر تهران وجود ترافیک ممکن است در انجام عملیات اجرایی وقفه ایجاد کند. در این جا مشاور طراحی ساختمان اقدامات لازم برای اجرای هرچه سریع تر پروژه را انجام خواهد داد.

بازسازی خانه در غرب تهران با ابنیه سازان آدینه

09125282353

مراحل بازسازی و نوسازی خانه

  • مرحله اول بازسازی خانه در شمال تهران بازدید از ملک می باشد. کارشناس بازسازی با مراجعه به ملک شما شرایط ساختمان، استقامت سازه و ایرادات موجود را بررسی کرده و نیازمندی به بازسازی را ارزیابی می کند.
  • مرحله دوم بازسازی براورد هزینه پروژه می باشد. در صورت توافق قراردادی میان شما و مجری طرح تنظیم خواهد شد. در این قرارداد شروط شما برای اجرای پروژه آورده می شود و زمان بندی و هزینه های بازسازی ساختمان مشخص می گردد.
  • پس از بازدید و عقد قرارداد طراحی سه بعدی از ساختمان انجام می شود و موازی با فرایند طراحی عملیات تخریب انجام می گیرد. تیم طراحی با کارفرما به صورت مداوم در تعامل می باشد و زمانی که که طرح نهایی به تایید شما برسد عملیات اجرایی بازسازی ساختمان شروع می شود.
بازسازی مسکونی، اداری و تجاری در شمال تهران
بازسازی مسکونی، اداری و تجاری در شمال تهران

بازسازی ملک در شمال تهران شامل دو بخش مستقل می باشد. اگر فرسودگی تا سازه اصلی رسیده باشد نیاز است دیوارهای باربر، ستون ها و سقف ساختمان مقاوم سازی شود. در این شرایط لوله کشی، سیم کشی، تجهیزات گرمایی و سرمایی و کلید پریز ها نیاز به بازبینی دوباره و احتمالا تعویض داردند. در این شرایط علاوه بر بازسازی بنا تاسیسات داخلی نیز تعمیر و تجهیز می شود.

پس از انجام زیر سازی طراحی نما داخلی و بیرونی (نازک کاری) انجام می شود. در این فاز تجهیزات آشپزخانه، کابینت ها، نورپردازی و طراحی دیوارها انجام می شود.

طراحی دکوراسیون ساختمان در شمال تهران

طراحی داخلی آپارتمان با سلیقه مشتری انجام می شود. سبکی که مشخص می شود در انتخاب رنگ ها، طرح ها و نحوه اجرا بازسازی اثرگذار است. به عنوان مثال برای بازسازی خانه در شمال شهر تهران از سبک مدرن و طراحی مینیمال استفاده می شود. طراح با توجه به فضای موجود ممکن است یکی از دیوارها را به رنگ سفید، خاکستری و سایه درآورد. کفپوش چوبی برای آشپزخانه در عین نوسازی محیط موجب جاری شدن حسی از آرامش و لطافت خواهد شد.

بازسازی خانه از صفر تا صد با شرکت ساختمانی ابنیه سازان آدینه

طراحی دکوراسیون مدرن در شمال تهران

ممکن است برای بازسازی خانه در شمال تهران سبک مدرن را انتخاب کنید. بنابراین استفاده از تجهیزات هوشمند در بخش های اصلی ساختمان مانند آشپزخانه، سرویس بهداشتی، اتاق خواب و… در اولویت قرار می گیرد. در خصوص چنین مواردی باید در هنگام زیرسازی منزل تاسیسات ساختمان مطابق پلان اصلی طراحی و مدل سازی شود. تامین گرمای خانه از طریق کف اتاق ها توسط لوله های مخصوص آب گرم تعبیه می شود و همین طور محل نصب اسپیلت تعیین می گردد. برق منزل به صورت هوشمند طراحی و اجرا می شود. این موارد برای اجرای سبک مدرن ضروری می باشد. این موارد باعث می شود طراحی دکوراسیون در عین سادگی مدرن به چشم آید.

قیمت بازسازی خانه در شمال تهران

قیمت بازسازی ملک در شمال تهران شامل موارد مختلفی از جمله میزان تخریب بنا، نوع و میزان بازسازی که باید انجام شود، سبک انتخابی توسط کارفرما، مصالح به کار برده شده و متراژ در برآورد قیمت بازسازی خانه اثر دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *