مهمترین اشتباهات رایج در بازسازی اداری

مهمترین اشتباهات رایج در بازسازی اداری


امتیاز شما به این مطلب؟

8 اشتباه رایج در بازسازی اداری

1. برآورد نکردن بودجه واقعی

بازسازی و نوسازی فضاهای اداری، اغلب بیشتر از حد انتظار هزینه دارند. سعی کنید وقتی در حال برنامه ریزی برای بودجه هستید، مبلغی را حدود ۲۰% بیشتر در نظر بگیرید تا در آخر کار غافلگیر نشوید. گاه ممکن است شما موردی را در برنامه بازسازی نداشته باشید، اما در روند کار مجبور شوید آن را انجام دهید.

2. مشورت نکردن با متخصصان

سعی کنید ابتدا با یک شرکت  بازسازی معتبر مشورت کنید و سپس درباره بازسازی اداره برنامه ریزی کنید. آنها مواردی را می بینند که شما نمی بینید. این کار کمک بزرگی به بازسازی کارآمدتر و اصولی تر خانه شما می کند.

3. توجه نکردن به معماری اصلی ساختمان

حتما لازم نیست بازسازی فضای اداری یا چیدمانی که برای خانه در نظر می گیرید دقیقا بر اساس معماری اصلی شرکت باشد، اما در نظر داشته باشید که طراحی جدید شما بهتر است تکمیل کننده معماری قبلی باشد یا حال و هوای معماری قبلی را در خود داشته باشد.

مهمترین اشتباهات رایج در بازسازی اداری
مهمترین اشتباهات رایج در بازسازی اداری

4. عملکرد را فدای فرم نکنید!

در بازسازی واحد اداری و تجاری به عملکرد تک تک فضاها فکر کنید. به جزئیاتی مانند درها و پنجره ها فکر کنید و بیشتر از اینکه به شکل و زیبایی آن توجه کنید؛ به عملکرد و تاثیری که بر دیزاین اداری می گذارد فکر کنید. مثلا تاثیر آنها بر کاهش آلودگی صوتی یا جلوگیری از هدر رفت انرژی

5. خرید مصالح ارزان قیمت و بی کیفیت

بازسازی واحد اداری، جایی جهت صرفه جویی زیاد نیست، زیرا اگر در بازسازی به خاطر ارزان بودن زیاد از مواد و مصالح بی کیفیت استفاده کنید، بعدأ خرج اضافی روی دست شما می گذارد. شما میتواند با یک برنامه ریزی درست عملیات بازسازی را با کیفیت اما متناسب با بودجه خود انجام دهید.

پیشنهاد مقاله: بررسی نکات مهم در بازسازی اداری [مشاره رایگان]

6. انتظارات غیر واقعی نداشته باشید!

قبل از اینکه بازسازی خود را شروع کنید، آگاه باشید این یک کار کثیف، پر سر و صدا و ناخوشایند است، انتظار سختی کار را داشته باشید و توانایی خود را در نظر بگیرید. زمانی که برای بازسازی اداری خود انتخاب میکنید هم از اهمیت بسزایی برخوردار است.

7. برای اخذ مجوزهای لازم اقدام کنید

اگر در بازسازی ساختمان اداری خود، ساخت و ساز یا پروژه ای دارید که نیاز به مجوز شهرداری دارد، قبل از شروع کار نسبت به دریافت آن اقدام کنید. زیرا ممکن است بعد از اتمام کار مجبور به تخریب آن شوید.

مهمترین اشتباهات رایج در بازسازی اداری
مهمترین اشتباهات رایج در بازسازی اداری

8. عدم توجه به موارد زیرساختی

در بازسازی اداره خود ابتدا باید موارد زیرساختی را در نظر بگیرید. مواردی مانند: زیرسازی، لوله کشی، سیستم برق و سیم کشی، آب و فاضلاب و غیره … گاه پس از بازسازی واحد اداری مشکلات زیرساختی بوجود می آید که شما مجبور به تخریب می شوید.

پیشنهاد مقاله: نکات مهم در بازسازی اداری

هزینه بازسازی فضای اداری

گروه بازسازی ابنیه سازان آدینه با ارائه انواع خدمات با کیفیت بالا و در عین حال مقرون به صرفه در تلاش است تا هزینه های بازسازی واحد اداری را تا حد امکان کاهش دهد. بازسازی واحد اداری شامل طیف گسترده ای از خدمات و بودجه است و بسته به میزان تمایل مالک واحد می تواند مدیریت شود. در واقع، فرآیند بازسازی اداری را می توان ارزان و کم هزینه انجام داد و تغییرات زیادی را می توان با تغییرات جزئی در محیط اداری گنجاند. برای تعیین هزینه بازسازی با شرکتی مشورت کنید که دارای تیمی متشکل از مدیران حرفه ای و طراحان و متخصصان در زمینه بازسازی است و این شرکت ها به شما کمک می کنند تا با حداکثر بهره در بازسازی کمترین تغییر را داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *